poniedziałek, 27 sierpnia 2012

ślub i kosmetyki !

Witajcie ! Jejku w końcu wróciłam uf! Trochę odpoczęłam psychicznie od wszystkiego, czasem to dobre, fizycznie trochę mniej ale było całkiem fajnie :) już w sobotę wybywam na wesele wujka ! I oczywiście tydzień przed zaczęłam szukać sukienki.. jako że nic na mnie nie pasowało tak jak bym chciała pozostało mi pożyczenie sukienki o dziwo leży na mnie idealnie ! W ciągu tego tygodnia wpadło w moje łapki też kilka kosmetyków niestety z maskary inglota nie jestem zadowolona ;c ale o tym niedługo


Maskara 'Mascara Effet Faux Cils' 29zł

 żeby pasował do sukienki 9zł
Maybeline 22zł
także do sukienki 6zł Miss Sporty 410
Prezent ze stanów, L'oreal 
geniusz !! 
ukochane żele pod prysznic, Mint , Mango&Macadamia
dwa za 11zł 
Garnier, żel do twarzy
15zł promocja Rossmann 
krem do stóp , ceny nie pamiętam ;c

No i to na tyle z kosmetyków teraz pokażę wam moją sukienkę i buciki ;> 
delikatna, zwiewna cudna! Vero Moda 
za buciki dałam 50zł! więc bardzo udany zakup, staram się je rozchodzić i są mega wygodne, wcale nie odczuwalny koturn ideały! 

+ balerinki na zmianę lub poprawiny;) także 50zł! lubie takie ceny ;)
i piękne okularki wypatrzone na promocji w Reserved za 10zł! z 40zł ;>

Jakiego produktu chciały byście recenzję? Oczywiście już za jakiś czas przyjdę z recenzją Nivea i kilku rzeczy z paczuszki;) Tym czasem idę szukać jakiejś ładnej fryzurki na ślub. Także zapowiadam włosowy post ponieważ moje kłaczki postanowiły zrobić mi niespodziankę i wkońcu zaczęły reagować na różne specyfiki! A wyglądają teraz tak ;) jej aż nie wierzę w ten kolor! A były takie ciemne.. ale jak widać odrosty mam już długie i szczerze na żywo nie wyglądają nawet źle!;)

Do zobaczenia kochane ! 

4 komentarze:

  1. ależ masz długie włosy :D a sukienka u buciki śliczne - zrób zdjęcie jak będziesz już ubrana no i z fryzurką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś może smażone kanie :D w takich bułeczkach :D niebo w gębie :D i jeszcze keczupem polane

      Usuń
  2. Piękne włosy :) Ja wesele mam za tydzień, sukienkę na szczęście już mam, ale ciężko było znaleźć jakąś odpowiednią :)

    OdpowiedzUsuń