czwartek, 5 lipca 2012

witaajcie! Nie odzywam się tutaj ponieważ nie mam żadnych zdjęć ;c a to dlatego że mój aparat zaginął w bliżej nie wyjaśnionych okolicznościach.. Przez ostatnie dni wpadłam w szał zakupów, ale nawet nie mam jak pokazać moich zdobyczy ! postaram się zrobić zdjęcia moją Nokią ale napewno zniewalające nie będą. we wtorek poszłam na badania krwi których strasznie nie lubię, na dodatek z moimi mało żylastymi rękoma nie jest łatwo pobrać krew. Udało mi się znaleźć na stronie Orsaya bluzeczkę i szorty które kupiłam, niestety  bucików i całej reszty nie znalazłam


Wkońcu udało mi się znaleźć idealny lakier do paznokci! Od dawna szukałam jakiegoś cielistego lub delikatnie kawowego koloru i wkoncu znalazłam, ale o nim i o reszcie innych rzeczy już nie długo ;) 
Miłych wakacji !

2 komentarze: